أخر الأخبار

أنا لسة راجع الحمد لله من القاهرة من ساعة .. و الخلاصة الآتيبالنسبة لكورسات LRC الناس اللي حجزت على النت قبل يوم الأحد ٧ فبراير يسجل تاني لأن قاعدة البيانات تم حذفها .. يوم الثلاثاء الماضي فضلت معاهم لغاية ما زهقو مني و السكرتيرة طلعت لي كشف بأسماء المسجلين في الكورسات و طبعا إسمي مكانش موجود و الحمد لله مخرجتش من ال LRC قبل ما خد ميعاد يوم ١٦ مارس اللي جاي🙂

طبعا هيتبعتك علي الميل و تعمل confirmation مهم جدا و إلا تتعتبر غير مسجل

بالنسبة لشهادات التخرج … روحوا أدفعو في الشئون علي الشمال ١٢٥ جنيه علشان شهادات الكلية و ٦٠ جنيه هتاخدوا بيها إذن دفع من مكتب الإمتياز علشان شهادة الإمتياز

ياريت يا جماعة تكملو الأوراق دي

  • عدد ٢ فيش موجه لوزارة الصحة و نقابة الأطباء
  • اللوج بوك
  • ال Attendance sheet

بالنسبة لإمتحان ال Assessment  الامتحان مش صعب لكنه محتاج حد كان شغال ف المستشفى و بيحضر المرور … علي كل الدفعة إنقسمت فريقين

الأول قال أنا هدخل و لو شلت حاجة أذاكرها ( أنا منهم )

الثاني قال إنه هيذاكر … مش انا طبعا

في كلا الحالتين لابد من النجاح فيهم و في طب الأسرة علشان شهادة الامتياز

بالنسبة للحجز للامتحان موجود في مكتب الامتياز

كفاية كده النهاردة سلام

نبذة dr3mro
Just a googler

One Response to أخر الأخبار

  1. اسماء عرفة قال:

    بارك اللة فيك واللة

